Veelgestelde vragen | FAQ

.

Veelgestelde vragen | FAQ

Wat zijn de openingstijden van Woongelofelijk Van Donzel?

Op onze contactpagina kun je de actuele openingstijden bekijken.

Verkopen jullie ook online via een webshop?

Woongelofelijk Van Donzel heeft op dit moment geen webwinkel waar je direct artikelen kunt kopen. Je kunt wel onze collectie bekijken om inspiratie op te doen. In deze digitale showroom wordt een groot deel van de leverbare collectie getoond. We nodigen je graag uit in onze winkel om de meubels te proefzitten en de (maatwerk) mogelijkheden te bespreken.

Tip: Buitenkeukens & tuinmeubelen zijn wel online verkrijgbaar via onze webshop Buitenkeukens.nl. Klik hiervoor op de knop “Bekijk en bestel op buitenkeukens.nl” of bezoek Buitenkeukens.nl.

Bieden jullie ook maatwerk meubels aan?

Bij veel merken heb je de mogelijkheid om het meubel volledig naar jouw wensen samen te stellen. Zo kun je bijvoorbeeld zelf de kleur, stof, stiksels of poten kiezen. Hierdoor past het maatwerk meubel perfect bij jouw interieur.

Hebben jullie alle getoonde artikelen op voorraad?

Nee, de artikelen op de website hebben we niet allemaal op voorraad. De artikelen op de website kunnen namelijk vaak helemaal op maat worden samengesteld. In onze 12.000 m2 grote winkel hebben we daarom veel showroommodellen staan die je vervolgens kan proberen én volledig naar jouw smaak kan samenstellen. Je kiest bijvoorbeeld zelf de kleur, stiksels en de voet of poten van het meubel.

Tip: Neem vooraf contact op als je voor een specifiek artikel naar de winkel komt. Zo weet je altijd zeker dat het gewenste model aanwezig is.

Verkopen jullie gebruikte artikelen?

Nee, Woongelofelijk Van Donzel verkoopt nooit gebruikte artikelen. Alle bestelde en op maat gemaakte artikelen worden direct vanuit de fabrikant geleverd. Wel vind je in onze winkel veel showroomartikelen die met showroomkorting worden aangeboden.

Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief BTW?

De prijzen op de website worden inclusief BTW weergegeven. Hou er rekening mee dat de prijs van een artikel kan veranderen bij de keuze voor maatwerkopties (zoals kleur, stof, stiksels en poten).

Kan ik een artikel reserveren?

Afhankelijk van de beschikbaarheid is het mogelijk om een artikel te reserveren. Neem telefonisch contact met ons op en we zullen je verder helpen met de reservering.

Accepteren jullie verschillende betaalmethoden?

Ja, we accepteren diverse betaalmethoden, zoals contant geld of pinpas. Het is daarnaast ook mogelijk om betalingen via bankoverschrijving te doen.

Moet ik vooraf een aanbetaling doen?

Aanbetalingen worden in overleg met de verkoper besloten. Meestal gaat het om 25% van het eindbedrag.

Bieden jullie garantie op artikelen?

Ja, we bieden standaard fabrieksgarantie op onze producten. De garantieperiode kan variëren, afhankelijk van het artikel. Op meubels kun je daarnaast aanvullende vlekken- en constructieservice afsluiten. Dit verloopt via All In House Service. Bekijk hier de actuele voorwaarden.

Kunnen jullie helpen bij het vinden van een specifiek artikel?

Zeker! Als je op zoek bent naar een specifiek artikel, vraag dan gerust ons personeel om hulp of neem contact op met de verkoopbalie. We zullen ons best doen om het artikel te vinden of je een vergelijkbaar alternatief aan te bieden.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als je meubels hebt besteld die niet op voorraad staan in onze winkel, moet je rekening houden met een levertijd tussen 12 en 14 weken. De levertijd kan variëren en is afhankelijk van het type meubel en de leverancier. Zodra het meubel binnen is wordt je door ons gebeld om een leveringsafspraak in te plannen.

N.B: We willen je bestelling natuurlijk zo snel mogelijk leveren, maar het kan voorkomen dat de levertijd door omstandigheden uitloopt. Jouw verkoper zal in dat geval contact met je opnemen.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Er zijn verschillende manieren om je bestelling thuis te krijgen. Allereerst kun je de bestelling zelf afhalen bij ons magazijn. Maar je kunt je bestelling ook door ons late bezorgen. Bekijk hier de voorwaarden voor bezorging. Daarnaast kun je gebruik maken van onze leenbus. Bekijk hier de voorwaarden voor de leenbus.

Kan ik ook een waardebon van Woongelofelijk Van Donzel kopen?

Jazeker, in onze winkel kun je cadeau- en waardebonnen van Woongelofelijk Van Donzel kopen en inleveren.

N.B: Waardebonnen kun je alléén bij Woongelofelijk Van Donzel én niet voor geld inwisselen.

Kunnen jullie advies geven over interieurinrichting?

Absoluut! Onze medewerkers adviseren je graag bij het kiezen van meubels en decoraties die passen bij jouw persoonlijke stijl en behoeften. Kom naar onze winkel en we helpen je graag verder. Wil je een gratis interieuradvies aan vragen? Maak dan kennis met onze unieke interieuradvies óf maak direct een afspraak.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt ons bereiken via telefoon, e-mail of via een contactformulier op de website. Bovendien kun je vragen stellen via de chat. We proberen je vragen van zo goed mogelijk te beantwoorden óf nemen later contact met je op.

Heb je een specifieke vraag voor de klantenservice? Dan kun je ook direct mailen naar klantenservice@vandonzel.nl. Daarnaast kun je natuurlijk ook altijd naar onze woonwinkel komen. Wij staan voor je klaar om je vragen te beantwoorden en je zo goed mogelijk te helpen.

 

zoeken

Waar ben je naar opzoek?

{{ searchErrorMessage }}

Gevonden categorieën ({{ results['categories']['total'] }})

Gevonden producten ({{ results['products']['total'] }})

Gevonden pagina's ({{ results['pages']['total'] }})