SERVICEFORMULIER

Het is natuurlijk vervelend als u een servicemelding heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw servicemelding via de e-mail aan de afdeling service door te geven. Dit kan per e-mail middels onderstaand formulier, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling service zullen de servicemelding bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.
Onze gegevens:
Van Donzel
Industrielaan 12
5405 AB Uden

Na ontvangst van uw servicemelding ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw servicemelding binnen 48 uur na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar www.vandonzel.nl bij is aangesloten.

Bij het adviseren over en het afnemen van onze producten en/of diensten, vragen wij om jouw persoonsgegevens. Woongelofelijk Van Donzel houdt zich hierbij aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Bekijk hier onze privacy-policy.

Wij zijn open op:
Maandag 13:00 - 18:00 uur
Dinsdag 13:00 - 18:00 uur
Woensdag 09:30 - 18:00 uur
Donderdag 09:30 - 18:00 uur
Vrijdag 09:30 - 21:00 uur
Zaterdag 09:30 - 17:00 uur
Zondag 11:00 - 17:00 uur
Contact:

Woongelofelijk Van Donzel
Industrielaan 12
5405 AB Uden

Tel.: 0413 26 25 39
Fax: 0413 25 20 45
info@vandonzel.nl

Rabobank: NL42 RABO 0127265724
KvK ‘s-Hertogenbosch: 17205415
BTW nr.: NL 817896624B01

Klantgegevens

Artikelgegevens
Klachtgegevens

Bent u van mening dat de klacht bij u ter plaatse kan worden opgelost? *


Foto's

Wanneer het uw klacht verduidelijk kunt u foto's toevoegen (Max. 2mb.)